Sjukstuga :(

Första dagen på förskolan igår efter 8 veckors ledighet gick över förvantan! Hon var rätt så pigg när jag väckte henne, när vi kom till dagis så blev alla så glada av att se henne, både barn och personal! Tuwis hängde fast i mig pratade lite tyst, och ville att mamma skulle vara kvar! Så jag se kvar en stund för henne tills jag såg att hon kommit in i leken med kompisarna och självklart frågade jag om det var ok att mamma gick och det var det! När jag kom och hämtade henne så kom en glad tjej springandes, hennes dag hade vart full med utelek och bus! Glädjer oss nått enormt! Efter att jag hämta henne så begav vi oss mot läkaren och läkarsamtalet om förlossningen! Har ju samma gyn. Läkare som jag alltid haft, känns skönt! En bra och trygg läkare, mycket viktigt! Vi prata och kom fram till att det blir igångsättning av flera orsaker! Kl 6.00 i morse så vaknade tuwis då jag gick på toa och var törstig slälvklart så får hon vatten och hon dricker och dricker, somnar om tillslut men vakant igen vid 06,45 och säger att hon är varm så tar av henne täcket men hon vill inte ta av sig nattlinnet vid 07.20 säger hon samma sak igen och sätter sig upp och helt plötsligt från ingenstans så kommer två kaskad spyor:( mammas hjärta! Hon blir så rädd när hon kräks, detta är andea gången hon kräks och det var samma sak förra gången! Men iaf, det gick bra vi tvätta av henne och satte på henne myskläder och sedan satte henne framför bompa, tog tempen men den vidtar igen feber men hon fryser så den kommer säkert! :( Lider så mycket med henne, jobbigt och se sitt älskade barn må dåligt:( smittan! Hoppad att det vänder idag så hon mår bättre till em:kvällen! Just nu ligger hon i sin puff och sover, snuttis <3 Nehe ska hänga upp tvätten nu.. Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Stackars Tuwa :( Alicia spyr ibland när hon får höga feber toppar (ja va likadan som liten). Krya på henne massor. Kram Marina

2012-08-15 @ 00:54:09
URL: http://marre10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0