Söndagen

Ja vilken natt det va i natt, inget som va positivt för min sömn:( mogge somna och snarka som aldrig förr, kröp över på min sida och låg nästan på mig imellan åt, tuwis har dröm och vart ledsen mellan varven i sömnen och mellan det har hon skrattat och pratat i sömnen, jag har sprungit på toa ca 1 ggr/h samt att lill sessan har sparkat hela natten, så blev inte så där jätte mycket sömn ... Men hoppas på mer i natt ...

Märker tydligt nu att det börjar bli trångt för sessan i magen, känns som hela magen vänder sig ut och in imellan åt, :) mysigt och känna henne:) längtar ju ännu mer att få hålla henne i min famn och mötet mellan systrarna ser jag fram emot... Se tuwa och hennes kärlek till sin lilla syster:) en bättre stora syster än henne kan nog ingen få... Älskade tjej;)

Idag har det verkligen vart en slapp dag gick upp vid 8.30 (ska försöka vända tillbaka dygnet nu) åkte iväg en sväng hamna på dahlians kika på lite bebis saker och leksaker därefter hamnade vi i stan, mysigt är ju inte så ofta man är där inne längre, vi gick in i domkyrkan något som uppskattades av snuttan sedan en promenad på staden kika lite i butiker och bara ha det mysigt;) tuwis älskar't;) efter det blev det att åka hemmåt och jag somnade i soffan i 3h snacka om trött välbehövligt kan ja lova.. Sedan blev det middag och ännu mer slapp i soffan och nu ligger jag i sängen och snart ringer klockan för imorgon drar vi mot Göteborg och Liseberg, Tuwis är förväntansfull och ser fram emot det.. Ska även gå på Lotta på Liseberg imorgon Eric saade sjunger ju.. Tuwis stora idol:) hennes lycka gör en sååå himla lycklig!!!

Bästa att försöka somna, vänta på manen ska komma och krypa ner så jag jag krypa upp i hans famn och somna skönt:)hoppas ninalla haft en mysig söndag!

Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0