Torsdagen

Ååå vad tuwis var trött i morse,även att hon är då trött vaknar hon ALLTID med ett leende på läpparna något hon inte ärvt av mig då mitt morgon humör inte är på topp..:/

Lämnade henne på dagis vid 9 som vanligt sedan har jag verkligen vilat idag något som inte händer allt för ofta.. Även att jag är hemma så har jag alltid hundra projekt att göra.. Men idag vart en soff dag, skönt och jobbigt oxå.. Men välbehövligt för mitt bäcken kan ja lova.. Som dock idag är mycket bättre än vad det var igår tack och lov..

Just nu är tuwis ute och leker lite ska alldeles straxt ropa in henne för en dusch och sedan kvälls mat innan det är läggdax ..

Imorgon fredag underbart, myshelg med min fina familj, fredags nya imorgon med god mat och sedan lite gottis på det framför fångarna på fortet..
Ska även till BM imorgon :) ser fram emot det:)

Nehe ropa in sessan då. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0