Annandag jul

Idag har svärmor och svägerska vart här:)
Vi åt mat, fikade och dela ut julklappar:)
Tuwa och Emelie lekte o stort sätt hela tiden:)
Tack för klapparna till barnen, smat tack till Rickard och Emelie för klapparna barnen fick av er me:)

När dom åkt hem fick jag och barnen ut på en promenad och latja lite i blötsnön;(

Imorgon är det vanligt vardag igen och Mogge är pappa ledig :) underbart!
Viska till BVC med Tyra för vägning och vi sk även be läkaren lyssna på hennes lungor, hon är väldigt ansträngd och lite pipplig i andningen :( alltid e det nått, stackars liten:)nu har Lill sessan vaknat efter ett blixt vil så ja ska byta blöja och sedan äta lite kvälls mat innan sängen:)

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0