Fredags mys

Tuwis har idag vart hemma från dagis, det går nämligen kråksjuka på tuwas avd. Och när jag ändå e mammaledig så finns det ingen anledning att Tuwis ska gå dit och bli smittad:) eller hur?
Så idag har vi haft pyssel och mys här hemma..
Tyra har vart vaken nästan hela dagen sovit 40 min i sträck vid 13 tiden annars vart vaken..
Tuwis och ja har pärlat, slagit in julklappar som Tuwis gjort:)
Vi har hängt upp polka käppar i granen.. Och mycket mer innan vi åkte och hämtade Mogge på jobbet!

Ikväll har vi ätit tacos och nu sitter vi och ser på diggiloo och har en ledsen bebis.. :(

Hoppas ni haft en mysig fredag..
Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0