Mys måndag

Ja vilken härlig måndag, vi såg ju på nys Disney filmen Modig och den var riktigt bra:) efter det blev det lunch.. Och sedan blev det utgång..
På med alla kläder och ut i snön.. Jag och Tuwis hade snöbolls krig, vi åkte pulka och hade skit skoj., Tyra sov gott i vagnen intill :)
När Mogge kom hem så gick vi in och började maten.,
Tuwis fick bestämma mat då blev det ungstekt falukorv och potatismos riktigt gott..
Och lagom efter middag och lite pill här hemma så började handbollen:)
Tyvärr vann vi inte men lika blev det , bättre än förlust!

Imorgon är det dagis tajm gör Tuwis jag och Tyra ska till BVC för 2 månaders läkarundersökning.. Spännande och se om sessan gått upp någon sedan i torsdags då vi va på barnakuten.. Hoppas hoppas för hon väger inte speciellt mycket!

Nehe sova kanske, tyris sover gott i fin säng tätt intill mig och Mogge snarkar värre än vanligt bredvid mig.. ;) förkyld Karl inget skoj på nätterna ! ;) men älskar honom enormt ändå ;)

Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0