Onsdag

Dagen började ju inte tipp topp , vi försov oss, jag vaknade av att Tyra gnällde och kika på klockan då va den 8.10 snacka panik. Tuwa ska va på dagis kl.8.30.
Tuwis fick bråttom, när ha väckte henne förstod hon precis så hon sprang in och hämta kläder och klädde på sig, jag gjorde frulle till henne och sedan gjorde iordning mig. Väckte Tyra klädde på henne och bytte blöja samt hann amma lite snabbt och sedan in i bilen..
Kl.8.45 var vi på dagis:) snacka om snabba :) rätt stolt över oss:)

Lämna Tuwis på dagis sedan iväg till BVC för vikt kontroll på Tyra!
Och riktigt tråkigt då går hon inte upp väger exakt lika mycket idag som hon gjorde förra veckan : 4820g. BVC sköterskan kalkade läkare för art göra ytterligare en undersökning. Men allt låter och ser fint ut. Hennes allmäntillstånd är bra :) så tätare änkling och viktkontroller varje vecka ett tag nu :(
Efter BVC mötte vi upp Pernilla och tog en fika på Wayne , mycket trevligt! Tyra smila upp sig :)

Nu sitter vi och ser på Greys

Imorgon torsdag blir lite inhandling av dom sista klapparna.. På kvällen ska händerna bli fina ;)
Bilder från dagen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min son hade problem med att gå upp i vikt å då sa bvc sköterskan att jag skulle intensivamma! något du testat?
dagtid ammar man varannan timme å nattetid var tredje... jättejobbigt men han gick upp!! ett tips bara!!!

2012-12-20 @ 07:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0