Tyris

Ja lilla Tyra har vart dålig här sedan i fredags..
En fruktansvärt hemsk hosta, jätte slemmig och snorig!
Trött och sover hela dagarna och nätterna har inte ätit så bra sedan i lördags och vi blev lite oroliga då vi märkte att hon blev slö och hon hade det verkligen jobbigt med hostan:(
Ringde 1177 i söndags som koppla mig direkt till BAVA som gav oss massa tips och även sa att vi skulle avvakta med att åka upp då det va fullt med folk där uppe med olika infektioner bl.a. RS virus men blir det värre åk upp direkt!
Men vi klarade oss men igår (måndag) åkte vi upp och hon fick inhalera lite och sedan fick vi åka hem..
Idag har hon fått tillbaka aptiten :) lycklig mamma men fortfarande väldigt trött och sover hel tiden men idag har vi fått några skratt lekt lite:)

Hon jag ni senaste veckan hittat sina fötter och kommit på att hon han ta på dom:) det är jätte skoj:)det händer så mycket med hennes utveckling nu:)
Idag blir hon 8 veckor me fort tiden går!!

Nu vakna en glad bebis men hungrig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0