Alla <3- dag

Idag är det den dagen som sprudlar av kärlek... Jag älskar denna dag, medans min man tycker att det är överskattat och tycker att vi inte ska fira den för vi visar kärlek till varann alla andra dagar oxå.. men men han e som han e.. :D
Men jag gör vad ja kan för att uppvakta honom då ja aldrig själv blir det men det gör inget..
Idag fick han nog en liten chock så ja skickat in till corren, till alla hjärtans dag sidorna.. Det va till honom & till våran finaste dotter..:D Han hade blivit glad.. :) hihi
Annars så firar inte vi denna dag så mycket, liten god middag ikväll och tuwis ska få en alla <3 dag present i kväll..:D hihihi
Idag är det även 2 år sedan ja firade till Mogge så han sak.. - Så klart vi ska!? Och alla planering till vårt underbara bröllop där vi blev man och fru den 28 Maj 2011.. Den näst bästa dagen i våra liv.. Vad fort tiden går..

Jag vill önska alla våra Nära och kära en underbar Alla <3 - dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0