Trevlig dag

Idag har vi vart hemma hos Anna-Karin med familj.. Vilka underbara hundar:) smälte så mycket för rottisen :)
Vart en trevlig stund där, mycket tjatter , Mycket trevligt..

Innan vi åkte dit så blev det stadium och inhandla gympa skor:) hitta ett par rosa såklart;)

Nu ikväll mötte vi upp Mogge på Ikea då vi har kommit på ett litet problem me garderoben som ska va i hallen.. Så vi har fått tänka om .. Hoppas att detta nya alternativ blir bra :) håll tummarna!

Ikväll då har ja o Tuwis busat nått enormt fick skratt attacker :) hon e så rolig :) lite bilder kommer nedan:)

Nehe halv åtta hos mig är på tv:n nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0