Nytt igen!

I nya huset så är det lite annorlunda fönster mot vad vi har idag. Och dom nya gardinerna ja köpte hit passar tyvärr inte i köket där borta.. :( Väldigt tråkigt då ja älskar dom.. Men men sådant är livet bara att bita ihop och hitta något nytt...
Men så har ja inte heller riktigt då bestömmt mig och ja ska ha längder eller hissgardin, dåp ja vill ha det så ljust som möjligt och att vi ska byta köksbord med henne som ska flytta in här i våran gamla lgh.. ochd et är svart det bordet så kanske man ska ha hissgardiner bara för att få in ljuset och sedan ha bara en svart lampa och resten vitt i köket.. Men då är det 2 st hissgardiner i stl.100*120 som gäller.. Hittar inga ja fastnar för som har den längden.. världs problem elller hur? Mogge bara skrattar åt mig, men för mig är detta super viktigt hur jag ska ja det i huset... För dessa längder gillar ja.. enkel, snygg och ljus.. men vi får se..!! :D
Knytbandslängd Fontana - svart
Den enda hissgardinen ja gilar något lunda som har rätt stl är: Vad tycker ni?  Det blir vita hiss/knyt i sovrum samt i matrum och kanske dessa längderna här lver i v-rummet.... :) Vem vet, tåls att tänka på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0