3 dagars

Då va det lördag, Mogge har äntligen gått på semester;) 
Under tiden jag nu inte har bloggat så har det inte hänt så mycket :)
 
I torsdags så var Mia med kids här, så himla skoj att träffas va alldeles för länge sedan... Barnen lekte hur bra som helst..
I går var vi i valla med Fia och kids, mycket trevligt! Barnen latja och vi snacka skit ;) hihi efter det hämtade vi Mogge på jobbet och åkte och hyrde film.. En slappar fredag skulle det bli:) vi hyrde två filmer och Tuwis hyrde en :) entré en med Gerard butler,gillar ju honom:) Filmen heter: machine Gun preacher och den var bra, värd att se:) ikväll ska vi se filmer safe house .. Hoppas den är bra med:)
 
Annars idag har vi inte några planer, ska kolla på nivålister, måste bli helt klara medhallen nu innan vi på börjar nästa projekt:) trappen:) 
 
Nehe dax att plocka bort frulle , Tuwis är redan ute och leker:) snuttungen:) 
 
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Kina

Skulle behöva låna dig och Mogge nå´n dag. Mogge när tv´n ska upp på väggen och dig till min dator :)Ni kan väl höra av er så kan jag bjuda på mat eller fika, vilket ni vill.

2012-07-07 @ 12:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0