Äntligen sommar väder :)

Det gör mig så himla lycklig att solen äntligen är här, iaf i några dagar innan regnet kommer :(
Vi tittade på prognos över vädret igår hur det ska bli nästa vecka då det är mogges första semester vecka och det såg ju inte sp där toppen bra ut :( men men hoppas det ändras:)

Igår kväll sp somnade Tuwis i mitt knä efter badet vid 20.00 reda än då vi sa att hon fick se Lotta på Liseberg som hon gillar sean banan var ju med men hon missade det.. Men bättre att sova och ta igen sig... Och sedan sov hon till 9.00 imorse, trött tjej:) jobbigt och busa hela dagarna:)

Idag är bad på Björkliden som gäller, Tuwis hat fått en bikini som alla kompisar har så hon är eld och lågor här med en på:) och är jätte glad för att hon äntligen fick en, en röd med hello Kitty på såklart ;)
Jag sitter i sol stolen och njuter av michael jackson på stereon och se sessan njuta och plaska i poolen...

Bebis:

Idag går vi in i v.27 samtidigt som jag tycker det går snabbt så går set långsamt...
Hon är aktiv i magen hela dagarna sover inte alls mycket.. På nätterna sover hon men inte annars är hon vaken...
Imorse i sängen så låg Tuwis och pratade med lilla syster... Så söt... Synd att ja inte spelade in det... Hon är så stolt att få bli stora syster, pratar nästan varje dag om bebis utan att vi ens säger nått...
Namn frågan står stilla vi har för tillfället inget namn till lillasyster, så hon blir namnlös innan hon kommer ut något Tuwis inte var, hon hette Tuwa från v 23 i magen...

Nehe njuta lite av solen och ungen i poolen :)

Ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0