Bakning

Magen är lite si och så med , går på smärtstillande fortfarande:( så fort den släpper så vill tarmarna sätta ihåg:( inget skoj!!! Men men vet ju vad det är iaf ! Nu på em så har jag och Tuwis bakat. Det blev kladdmuffins och sedan skulle vi göra tiger muffins men då råkar klant mamma hälla ut smeten på golvet:/ hmmm inte det smartaste draget men men:( 40 st muffins blev det iaf... Så imorrn när i får främmande så bjuds det på de:) gott :) Snart kommer Mogge hem som vi Hr längtat efter honom, så nu ska ja börja med maten. Idag bjuds det på svensk mousakka :) mumma:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0