Dalarna / Orsa

Vi glömde ju självklart kameran hemma i onsdags då vi åkte upp till Dalarna och orsa.. Och samtidigt så är min mobil lite halv latjo efter ja tappade den i golvet ... Ser inte alls mycket på skärmen :( Men Gun har en tipp topp mobil så hon tog alla kort och jag snodde några:) tack! Här kommer dom: Bild nr 1: uppe i Grönklitt och ser på den underbara utsikten och ca 10 grader kallt :/ Brrr Bild nr 2: Tuwis åker karusell på vattenfestivalen på området :) Bild nr 3: Tuwis och Mogge på dalahäst i nusnäs ( dalahäst tillverkningen ) Bild nr 4: i nusnäs Mogge och Tuwis kollar när dom målar dalahästar Bild nr 5: mamma och Tuwis på dala häst i nusnäs Bild nr 6: Tuwis själv på dala häst Bild nr 7: hoppa i vatten pölar på camping området :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0