Idag me :) lycka!

Igår va det verkligen helt underbart väder, Tuwis och jag och bada hela dagen, to en paus och åkte och köpte glass:) underbart!

När Mogge kom hem sp började han skruva och fixa på att sätta upp vår tv på väggen:) så nu är den oxå uppe så skönt få lite ordning är aldrig fel.... Börjar kännas som ett hela nu vårt hem:) men det är mycket kvar att göra innan vi är klara med det kostar pengar oxå så man får ta saker då och då.. Huvudsaken är att det blir klart någon gång:)

Inatt har det inte blivit så mycket sömn :( har sprungit på toa ca 1-2 gånger i timmen, usch:( jobbigt ! Det är 4:e natten nu så dag skulle ja tinga KH men dom är hopplösa att få tag på så ringde VC fick en tid direkt r/t att jag hade uvi * flera när jag var gravid med Tuwis och för att jag även haft det denna gång sluta en antibiotika kur för 4 veckor sedan.. Inget roligt. Men jag vet ju att det är uvi så äta antibiotika igen då:(
Efter det besöket ni kl 10.30 så slänger vi oss i sol stol och i poolen och njuter av vädret:)Nehe dax att åka då..

Ha en bra onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0