Övertid

Lördagen gick den med,,, 
 
Mogge har verkligenjobbar idag här hemma, Satt foder och sockel i hela hallen, äntligen:) och det vart hur bra som helst!!!! Han är så duktig min man :)
Tog ju bort listerna när vi la klinkers i hallen/köket ( köket som ej längre är klinkers i) i h Mogge slängde alla lister då och sedan har det bara inte blivit av :/ vart på G 2 gånger men då har det kommit saker imellan eller hänt nått så detta va tredje gången gillt :) iaf är så nöjda med hallen nu när både tapet och lister är uppe:) nu är vi på jakt efter en snygg golv lampa dom ger ett lydigt lyse me gärna med dimmer samt en snygg vit spegel som ska pryda den tapetserade väggen :) och självklart ska även lampan vara vit :) har ni tips kom gärna med dom? 
 
Vi har även grillat ikväll, grillspett med ungsgrillade rotfrukter och sås:) så himla gott det var:) medans vi väntade på att maten skulle bli klar så drack vi lite bubbel jag alkoholfritt såklart och en liten jordgubbe i:) sommar:) det va riktigt gott även att vart st alkohol fritt :)
 
Imorgon får vi se vad dagen vill bjuda på kommer nog sova länge känns det som, Mogge sitter fortfarande uppe och kollar på film, jag ligger iaf i sängen med en prinsessa bredvid mig som oxå kom i säng sent i kväll:( i land blir det så.. Huvudet hänger inte med när det fortfaraner är ljust ute och klockan är 22.30:/ inte för att det följer med så bra annars heller, men men ;)
 
Nähe klockan står på 01.27 kanske dax att slå igen mina blå:)
 
Sov så gott alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0