Sockerbelastning

Just nu sitter jag hos BM har gjort kontroller och druckit socker :( fy farao vad vidrigt det va, så himla sött... Usch! Har fastat nu sedan 22.00 igår kväll och det är min kropp inte van vid kan ja lova, jag äter inte sent med dricker massor innan läggdags är så törstig på kvällarna... Och sedan äter jag frukost så fort jag vaknar, men inte idag:( är Såååååå hungrig nu... Men vid 10.30 får jag äta igen...:) lycka! Nu ska ja bara sitta i 2 h och ta det lugnt för att sedan ta ett nytt värde:) det första värdet låg toppen bra:) skönt! Ja trodde ju att Lill skruttan hade vänt sig igen men det har hon inte ligger fortfarande med huvudet nedåt med ruckbart:) bra och hoppas hon stannar så:) allt ser toppen ut magen hade Växt 0,5 cm på 1 vecka:) och på kurvan börjar den dippa ner lite, ett tecken oxå på att bebis ligger med huvud nedåt:) Nehe ska passa på att läsa lite innan jag blir för trött som man blir tydligen, har laddat upp med Zlatan boken:) Pösa på er åter kommer senare med hur det ser ut :) håll tummarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0