Altan makeover

Mogge kunde inte sova så länge imorse, så ja vakna av att han gick ut ur sovrummet och ja kunde nästan gissa vad det va han skulle göra...
När ja klev upp ca 30 min senare så var han i full gång med att slipa borsta och förbereda inför att olja altan:)
Så nu är altan fin.. Det blev en mörkbrun nyans på oljan, klockren färg precis som vi ville ha det.. Och det kommer bli så fint med dom nya vita altan möblerna som troligtvis kommer till helgen, hoppas:)
Ni längtar vi verkligen efter att få äta där ute och få piffa iordning...
Vilken duktig man man har:)

Nu är vi på G för att åka och kika på nytt golv till köket, får tyvärr inte tag på samma plattor som vi hade men blir nog valnöts parkett ist, samma som vi funderar på att lägga in i vardags rum samt matrummet:) kommer nog bli bra:)

Nehe manen är klar dax att ta in skruttan för att göra henne redo:)

Ha en toppen nationaldag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0