Fredag= student firande

Igår hann och orkade jag inte blogga, sorry!
3D ultra ljudet gick hur bra som helst, Tuwis tyckte det va spännande fick ett eget kort på lillasyster:)

3D undersökningen va inte jätte lätt pga att jag har moderkakan i framvägg samt graviditetens längd, den kombinationen gör bilderna lite dåliga så va ska komma tillbaka i v.26-28 och bara göra 3D undersökningen!
Men. Tillväxt kontrollen gick hon igenom klockrent allt såg perfekt ut.. :) lycka!
Hon sprattlade massor och ville inte visa ansiktet så hon la vänster arm för hela tiden;) söt unge:) tycker att här väldigt lik tuwis då vi gjorde 3D ultraljud på henne:) spännande och sedan om dom är lika:) nu längtar man bara ännu mer tills hon kommer;)

Idag fredag, jag och Tuwis har precis ätit frulle och jag ska hoppa in i duschen då vi ska till john Bauer och se kusin Markus ta studenten:) skoj ! Stort grattis Markus och stort lycka till :)

Nehe ska ja komma iväg i tid kanske ja ska göra nått nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0