Home

Nu är vi hemma igen efter en trip till norpan och bauhaus :)
Skulle ju ha ett valnöts golv men bestämt oss för ett helt annat, rökig ek:) skit snyggt!!! Kommer bli klockrent.. Nu ska bara bara Peab åka och handla och sedan när köket är torrt så läggs det in, längtar efter att få i ordning nu!!!

Just nu ligger jag på en filt i solen med ett glad vatten, Tuwis hoppar runt på sin hopp boll och Mogge oljar altan för fullt igen:) Tuwis hjälper till att olja mellan hoppen :)

Ringde ulfåsa ang våra utemöbler och förhoppnings vis kommer dom imorrn:) så kan vi hämta dom i helgen. !!!!! Hoppas hoppas!

Nehe ska se på min fina man när han jobbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0