Moln blev sol :)

Idag har vi vart hos familjen Lundin och hälsat på:) alltid lika trevligt och roligt... Saknar dom massor:) 
Men vi ses snart igen :) Nattis och Tuwis leker så himla bra tillsammans, roligt att se..
 
Efter besöket hos dom så lämnade vi in bilen som ska lagas i morgon;) avgassystemet se gått av:( mindre skoj samt något mer skulle fixat.. Så imorgon har vi ingen bil, hoppas hoppas att det blir fint väder sp man kan vara ute kanske ta upp poolen så snuttan kan plaska:) vi får se vad dagen bjuds på innan vi kan hämta racerbilen igen...
 
Mogge fick tyvärr inte hem några lister idag då lastbilen var upptagen hoppas på att det går imorgon eller iaf denna vecka:) 
Har nu vant mig mer och mer med tapeten och jag älskar den:) piff i hallen är det som behövs nu bara, kommer bli sjukt bra när det blir helt klart , när set blir är en annan gåta;) hahaha
 
Em har vi verkligen njutit av vädret:) vi åt middag på altan, Tuwis var vart ute och lekt med kompisar hela kvällen eller fram till kl:19.00 då det var dax att komma in och bada och äta kvälls mat:) mindre poppis hos snuttan men så är det:) jag och Mogge har suttit på altan efter middagen och druckigt espresso och bara haft det bra:) älskar livet med tomt och "hus":) underbart! 
Nu sitter vi i soffan och kollar på fotbollen, Spanien - Portugal, och vill håller självklart på Portugal:)
 
Nehe hoppas ni alla haft en bra dag och njutit av detta sommar väder som verkar vara väldigt sällsynt detta  år :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0