Moln mer än sol

Idag verkar det inte bli lika fint väder som igår:( solen försöker tränga igenom men tyckas inte allt för ofta :( 
Idag ska jag och snuttan åka och plocka jordgubbar i tift, mumsigt:) Och skoj för Tuwis sist vi plockade hade hon mer i magen och på kläderna än det var i bunken :) hon och Robin var hopplösa, bara äta!!
 
Igår em så fick jag sådans smärtsamma sammandragningar dom varar i c. 1-2 min och kommer lite då och då... Hade sammandragningar från och till i ca 2,5 h.. Men frågan är varför jag får det? Hade inte en ända sammandragning med Tuwa innan förlossningen.. 
Har det med min sjukdom att göra? Är jag för stressad? Hmm går ju på tätare besök hos barnmorskan så hon har koll :)
 
Ikväll blir det fredagsmys, god mat men inget gott att dricka för min del...
Plocka lite nu innan vi ska gasa till jordgubbarna..
 
Ha en toppen dag:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0