Morrn morrn

Nyvaken, jag var tydligen den enda som låg kvar i sängen:( snacka om morgon pigg familj man har... Tuwis sitter här nere i soffan och ser på bompa, Mogge sitter på övervåningen och ser på tv:n ... Umgås vad är det? Hihi

Skräck filmen hann vi inte se färdigt på igår, Tuwis vaknade och kom ut i soffan men somnade ganska omg.. Men kollade på filmen på 4:an ist så så blir väl att se färdigt på skräckisen ikväll :/

Idag ska Tuwis med pappa och Gun på teater, Pettson och Findus:) det ser hon fram emot.. Hon va på en liknade teater för något år sedan hon som verkligen uppskattade:) så under tiden Tuwis är på det och om det inte regnar såklart så så sk vi tvätta och olja altanen:) så den blir sommar fin...

Nehe frulle tajm kanske:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0