Njuter

Sitter på vår underbart härliga mysigt och fina altan.. Och trivs så himla bra hör ute...
Igår kom hyllorna upp men inte allt som ska pryda dom..

Har suttit här i spö regnet och tagit det lugnt.. Vad jag älskar mitt liv < 3
Har en man som älskar mig, en jätte fin och perfekt dotter, en liten skrutt på väg, ett jobb jag älskar och saknar enormt mycket, en familj och släkt som betyder allt,ett boende som kommer bli perfekt för våran fina familj :) Lycka känner ja :)

Ska hoppa in i duschen snart, försöka äta lite lunch sedan iväg och hämta prinsessan och sedan hämta mannen :)

När vi väl är hemma laga lasange snabbt för att sedan se fotbollen Sverige.....

Hoppas ni njuter av dagen med även regn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0