Regn dag

Idag har jag inte gjort nått, bara slappat!
Skönt det med ibland.. Idag på fm fick ja sådär i magen igen, det jag inte kan avgöra om det e rejäla sammandragningar eller om det e min sjukdom ... Men det gick över iaf, så därför är jag mer inställd på att det e en jäkla rejäl sammandragning...


Tuwis är nu hemma och dom hade tur med vädret när dom sprang i morse , dom hade haft det jätte skoj och alla va jätte trötta och hungriga då dom kom tillbaka till lunch:)

Va och hämtade sessan vid 15 i h skaplig tur vi hade så fort vi klev innanför dörren så kom spö regnet, ingen dålig skur..
Men nu sitter vi i soffan och myser framför skönheten och odjuret :) jätte bra film tycker vi;)

Snart kommer Mogge hem så ja ska börja med lite middag snart, idag bjuds det på spagetti och köttfärssås...gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0