Sömn, jippi :)

Torsdag idag, natten har vart lugn, skönt!
Har haft små känningar men inget värre, skönt:)

Imorse vaknade jag av att Tuwis låg och kliade mig på ryggen, mysigt:) 
Nu är sessan på dagis, och hon bara sprang idag och gungande med kompisen:) dom skulle straxt gå  iväg till skogen.. Mysigt! Idag var dom inte så många där heller (barn alltså) många som är lediga då det är skolavslutningar:) 

Idag ringde Peab och dom kommer inte börja med golvet idag för dom helt plötsligt säger att som inte kan hämta golvet vi äntligen har hittar och vill ha båda två bara för att vi hittade det på Bauhaus.. Så nu måste vi lägga ur pengar så länge och se om Mogge kan få hem golvet :( allt strular till sig hela tiden, inget kan bara flyta på och fungera! När kan man gå slippa motgångar och bara få lite flyt!? 
Håll tummarna för att Mogge får hem golvet!!! 

Till barnmorskan idag med , spännande :) 

Nehe plockabort frukosten kanske, ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0