Söndags mys

Fm spenderade vi nere i tornby samt på IKEA, lite blomster, en lykta två hyllor fick följa med hem, dynboxen blev vi lite osäkra på när vi väl kom dit så det får vi suga på...

På vägen hem hämtade vi upp morbror Robin,tror ni någon blev glad:)
När vi kom hem blev det altan och Mogge satte upp hyllorna och började måla dom, och det blev hur bra som helt, supet nöjda!
13.30 kom Joline, Tuwis bästa kompis och det blev lek omg, planen var att gå till skogen men det spö regnade hela tiden dom korta regn uppehållen gick kidsen ut i lekplatsen..
Vi har grillat och invigt möblerna och altan:) så himla gott och äta grillat utomhus:) mumma!
Nu har Joline precis åkt hem, Robin jag och Mogge ser på fotbollen och Tuwis är fortfarande uppe i varv och springer runt..,

Hoppas ni alla haft en bra söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0