Tisdag

Jaha tisdags igen och vi går in i graviditetsvecka 25 idag... Imellan åt tycker ja att det går fort men oxå väldigt sakta.. Vill ha ut våran prinsessa nu ju... Längtar efter henne, det gör Tuwis me tror ja hon pratar om henne mycket och vi märker att det blir mer och mer:)
Nu tror ja vi hat kommit överens om ett namn alla tre, men skulle inte bli förvånande om vi skulle ändra oss igen :) hihihi mycket svårare denna gång med namn,, med Tuwis var det självklart :) hon hette Tuwis i magen med från v.23 ...

Sista dagarna har sammandragningarna börjat minska så det är skönt.. Där emot han hon börjat visa sig mer, hon sparkar för fullt alla dygnets timmar när jag är stilla.. Hon gillar action , när det är lugnt passar henne inte.. Tuwis har tyvärr ännu inte känt någon spark men hoppas hon gör det snart, mysigt! Mina tjejer <3

Idag blir köket klart om vi godkänner det ska gå igenom hela golvet och alla lister i em när ja städat av, ingen repa eller Jack ska det vara och allt ska vara och fungera precis som det gjorde innan..
Det vi vet är att "snickarn" som var här och rev klinkersen gjorde något med diskmaskinen, lyfte i luckan eller liknande för den är inte som innan, men vi dokumenterat allt så inget missas...

Annars händer det inte så mycket idag, vädret är ju inte heller det bästa tyvärr:( ska det va sådant väder hela sommaren lr? Usch så tråkigt! Saknar värme, saknar sol... Kom hit med er:)

Ikväll så spelar ju Sveriges me, mot frankrike, ett måste att se även om det inte är skillnad för oss... Sverige åkter hem efter denna match så får vi hoppas på ett bra VM om 2 år ist :/

Nehe ska slappa lite och hoppas på att dom snart är klara i köket... Vill aldrig mer ha hantverkare hemma:: räcker med min egna man... :)

Ha en toppen tisdag..

Ps: pga att vi ej har dator längre och blogg.se app ej fungerat för mig så kan ja inte lägga upp bilder, jätte tråkigt ja vet:( men hoppas spåren börjar fungera snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0