Tropikariet

Imorse va inte väder gudarna på vår sida det stod som spö i backen.. Så vid frullen bestämde vi att vi gör vårt årliga besök på tropikariet i kolmården:) en mysig familjedag.. Och efter det lite mat och sedan hoppas att vädret blir bättre så vi även kan åka till Ekenäs slott som vi alltid brukar göra efter tropikariet.. Lite fika och bara njuta av lugnet och av att vara vi 3 :)

Imorse så sparkade Lill sessan för fullt i madrassen i sängen.. Jag låg på sidan och det gillade hon inte tydligen.. Var bara att vända på sig..
Magen växer så det knakar, men är nog i samma size som den va samma vecka som Tuwis i magen :) denna är bara lite högre om man jämför kort från v. 25 som jag är i nu och snart går ur med:)
Det är mysigt när man känner henne mer och mer, nu när även Tuwis känner.. Och Mogge självklart!
2 veckor kvar sedan ultraljud igen, det 5 :e denna graviditet :) efter det är det 2 kvar inbokade.. Rutin ultraljud för jag har crohns :( 
Men hon mår toppen bra och allt ser bra, bara mina värden som inte är tipp topp men det e som det e .. :/ 
 
 
 
Nehe snart framme vid tropikariet, hoppas ni alla får en bra dag med:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0