Underbara sol

Vilken dag vi har haft:) sol och bad hela dagen lång :) hur underbart är det inte,, blåste upp poolen vid 10 imorse och Tuwis har badat ända fram till 16.30... Underbara unge:)
Blev en liten paus vid lunch, den pausen var liten kan ja lova, hon hade brått tillbaka :)
Jag har suttit och pressat fått lite färg på bröstet samt i ansiktet, hoppas ja ser lite friskare ut ;)
 
 
På em så har jag vart och storhandlat och jag var inte ensam på Maxi kan ja lova...
 
Nu har Mogge tagit ut tv:n på altan för där ska vi se fotbollen nu ikväll:) är det sommar så är det:) 
Tyskland-Italien spelar, Tyskland kommer vinna men jag håller på Italien:)
 
Nehe tvätta avdottern och få henne i säng innan fotbollen börjar ..
 
Hoppas ni haft en lika underbar dag som vi :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0