Bättringsvägen

Fredag, känns nästan som ja missat än dag, går dagen är nästan borta:/ va så dålig!

Men nu känner jag att antibiotikan gör verkan , så skönt!
Mådde skapligt imorse satte mig i solen i ca 5 min, dumt för den extrema huvudvärken kom som ett brev på posten :( så det blev soffan igen:( i gen roligt men hade inte så mycket val!

Tuwis har sovit i Ekängen 2 nätter nu då jag har vart dålig, har verkligen inte kunnat ha henne hemma, och efter som pappa va hemma så fick hon va där hela dagen igår och idag lämnade pappa henne på dagis:)
Skönt och hinna vila upp dig och komma på bättrings vägen samtidigt som man saknar i hjäl sig efter henne.
Men Mogge har oxå vart helt slut efter dessa dagar :( funnits vid min sida 24/7
Men idag hämtade jag sessan från dagis, första gången sedan akuten ja va ute, det gick inte fort men det gick framåt:) Tuwis blev glad när ja kom:)

Ja va tvungen att åka och hämta Mogge idag me efter jobbet, han hade ingen bil. Det gick bra att köra men blev jätte trött och huvudvärken återkom:( så Mogge fick omg ta över:)
Åkte bara innan hemgång förbi toysrus för att inhandla en bad pool till Tuwis :) ett pluss va ju att dom hade 25% rabatt på alla pooler så tummen upp:)

Mogge och Tuwis blåste upp den ich fyllde sen med vatten medans jag låg i solstol i skuggan och bara vila, välbehövligt kan ja lova:/
Kvällen har annars bjudit på tacos, första maten sedan i tisdags kväll och det gick skapligt att få i sig, magen började krångla lite så då slutade ja, bättre än inget:)
Let's Danne har vi sett och tycker verkligen att det är rätt par i final, eller vad säger ni?

Har även legat och läst godnattsaga för sessan mys och när ja kommer ut så ligger Mogge och sover, så snart ska ja med krypa ner få med mig mannen min!

Nehe ska få i mig lite panodil och nässpray inför natten så ja kan sova utan att vakna av smärts och täppt:)
I morgon hoppas ja febern är helt borta och ja mår bättre än idag, håll tummarna:)

Pöss på er

Sådan pool blev det detta år:)


Kommentarer
Postat av: annie

Skönt att du är på benen igen så smått!!!

2012-05-26 @ 08:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0