Lillasyster

Ultraljudet gick hur bra som helst, Lill knodd sprattla som bara den, låg inte stilla en sekund :) allt såg toppen ut och det blir en liten tjeja.. Så Tuwis får en lilla syster:)
Hon växer som hon ska så det är skönt och veta:)

Efter ultraljudet så drog jag och Mogge till Norrköping och babyproffsen. Så nu är barnvagn beställd samt bilbarnstol:)
Det blev en emmaljunga ozone city, färgen får ni se när vi hämtar den:)
Bilbarnstolen blev en Maxi cosi med bas en svart:) kommer blir bra:) en bra säker och trygg stol:)
Lill sessan kommer sova och åka tryggt och bra i både barnvagn och bil stol:)

Efter det lilla dyra besöket så blev det bauhaus och inköp av matta till vardagsrummet :) en vit fin ramatta passa klockrent :)

Vi har även vart och prov kört lite bilar, dax att byta:)
Samt har Mogge fått en leksak, inköp av gräsklippare idag:)
Så tror ni manen min är lycklig:)

Nu ska vi äta lite, sedan blir set let's danne och fredags mys, imorgon kommer pappa och Gun hit och hjälper oss med tomten, vi ska röja ordentligt, rensa stuprör, gräva upp gamla ros buskar och annat skit, ta upp alla maskrosen i gräsmattan sedan ska vi grilla har ja bestämt:)

Nehe fredags mys

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0