Torsdag

Idag, vilken dag.. Mogge vakna vid 06.20 jag vaknade vid 07.20 , gick upp proppa i mig panodil och sedan mysa ner mig i soffan med Mogge.. Tuwis sov ända till kl:9 imorse , skönt för henne :) hon vaknar med ett leende på läpparna som vanligt härliga unge<3
Hon och Mogge drog senare iväg och handla lite frulle, hann inte åka och handla nått igår direkt när vi kom hem..
Så en långt härlig frulle blev det, efter det va det bara att sätta igång med all tvätt efter 1 vecka borta, blir ju lite om ja säger så:/

Svärmor var här en sväng på fm ich hämta lite flytt kartonger, Emelie ska ju flytta hemmifrån :)
Efter det blev det en sväng till ikano för Mogge skulle klippa sig, och under tiden så gick jag och Tuwis till sagoland för att köpa födelsedags present till hennes kompis som ska ha kalas i helgen :)

Och nu är Tuwis i Ekängen och ska övernatta för imorrn ska vi på ultraljud tidigt och barn får inte följa med så bättre att hon är där:) så en barnfri kväll blev det.. Men sitter ändå på olika våningar efter som det e hockey och det gillar inte ja:)

Imorrn UL som sagt, efter det till Norrköping och babyproffsen för att beställa barnvagnen :) är ju lite leverans tider tyvärr:( men men.. Nu e vi ute i god tid iaf och det känns bra:)
Kan även bli ett stopp på Lager 157 ;) efter det ett stopp för att inhandla en gräsklippare:) träligt att låna föreningens varje gång man måste klippa, skönt att ha en egen:)
Så blir en dag att se fram emot:) och sedan se Tuwis min vi förhoppnings vis berättar vad det blir en lillebror lr lillasyster:) och Vidar bilder<3 spännande!

Nehe nu har filmen börjat, återkommer under morgondagen :)

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0