14/11

Tuwis fick vara hemma idag med då hon hostar nått fruktansvärt fortfarande.
Kl.05.40 imorse vaknade vi av att tuwis ropade på oss och jag sprang upp till henne, då hade hon hostat så mycket så hon hade spytt på täcket.. Lilla gumman!

Tyra börjar oxå bli lite förkyld :( snorig och hostar imellan åt. Bara hålla tummarna att det inte utvecklas till mer. Vill gärna inte ha RS virus här tack...

Vi har bestämmt att det blir en inne dag idag då alla behöver kurera sig. Mogge är nu frisk så han va ju och jobba igår så hoppas att han inte blir smittad igen..
Håll tummarna..

Hoppas ni mår bättre än oss. Nu ska lillsnutt äta sedan blir det film med barnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0