26/11

Måndag, mina ögon imorse va verkligen inte lätta att få upp..
Tyra har sovit halva natten i SIN säng första gången..

Klockan ringde 07.00 ja klev upp och gjorde mig iordning satte på kaffe, plocka fram frulle innan Tuwis vakna självmant..
Vi åt frukost ihop innan jag väckte Tyra!
Idag var det dagis foto så vi skulle va på dagis kl9.00 , jag och Tyra stannade kvar och väntade.. Tyra fick mycket uppmärksamhet och hon sken upp som en sol!
Efter dagis åkte vi till mitt jobb för att betala julfesten som jag ska gå på:) längtar!

Under hela denna tid från 8-12 var Tyra vaken.. Så när vi kom hem somnade hon i SIN säng, och sov till 15.30 men en amning:) trött bebis.. Under den tiden hann jag göra massor, tvätta två maskiner, städa lite, möblera om i tuwas rum..
Sedan kom Mogge hem och efter honom kom Siv och Roland:) tack tack för presenten! Siv hade bakat äpplenas och tagit med sig, så gott:)

Nu sover tuwa, Tyra ligger på mogges bröst och sover och Mogge sover oxå.. Så jag har kollen och kollar på tv samtidigt:)

Imorgon är det dagis tajm gör Tuwis och sedan på fm så kommer Annie och lilla Alfons hit, mysigt!
På kvällen blir det storhandling! Skoj eller inte :/

Nehe ska gå och ta ner min turban som jag har på huvet efter duschen:)

Hoppas ni haft en bra måndag!
Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0