Blodprov

Denna natt har vart så himla lång. Tuwis kom ner till oss redan vid 23 igår kväll.. Blir trångt och varmt i sägen.. Men så mysigt!
Tyra har ätit varannan timme inatt :/ hungrig tjej!

Tuwis e på dagis, jag och Tyra slappar lite innan vi ska åka till US för att ta blodprov på henne:( något jag verkligen inte tycker om! Tycker att det är jätte jobbigt... Usch!
Så min underbara man tar halv dag idag.. Sedan halv pappa dag för att följa med... Känns jätte bra, skönt och tryggt!
Ja va lika larvig med tuwis! Usch hatar det verkligen.. Bättre att han är med som inte är uppstramad och avskyr det än att jag ska vara själv och bli stressad så känner barnen det och blir stressade med.. Ingen bra kombo...

Ikväll som sagt ska vi till Annie och freddy, ska bli mysigt:)

Nehe nu somna sessan så lite kaffe skulle sitta bra...
Ha en toppen fredag :)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0