Föräldrarmöte

Idag var ju familjen Lundin här mycket trevligt... Älskar att umgås med dom. Barnen leker så bra ihop och man kan prata om allt:) snart igen !

Direkt efter det så kom Kina och ja började laga mat dock senare än min planering så det blev väldigt stressat!
Idag blev det kyckling gryta och ris..
Mogge , jag och Tyra stressade iväg till dagis, snacka om väl tajmat då klockan slog prick halv 7 då vi klev innanför dörren..

En liten "föreläsning" från en kvinna från bibliteket fick vi. Som prata om hur viktigt det är med böcker för barn, högläsning!mycket viktigt!
Vi har vart väldigt noga med böcker och läsning och språket med tuwis. Dock blivit lite slarviga med högläsning senaste månaderna men måste bättra oss..
Vi prata mycket om läroplan, planering och hur en vecka på humlan ser ut.. Intressant och skoj och se hur barnen har det..
Måste säga att vi är så himla nöjda med denna förskola! Kan inte få det böttre! Topp betyg !

Just nu sitter vi och ser på revenge efter det ska ja hoppa i sängen, har sådan huvudvärk usch hoppas den släpper tills imorgon..
Då ska tuwis till dagis och Tyra ska till barnmottagningen för att ta ett blodprov...
På kvällen ska vi till Annie och Fredrik och mysa:)

Hoppas ni haft en bra toradag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0