Fredag imorrn. :)

Vilken slappis dag.. Skönt!

Fm gjorde vi inte ett skit, vek in lite tvätt och hängde tvätt innan det var dax att steka pannkakor! Tuwis lycka !
Efter det kom Gun och hämta henne en sväng då hann jag göra lite ner nyttigheter som att stryka, slå in paket, läsa i boken om trots som jag låna från bibblan. En mycket bra bok måste jag säga! Nyttig att läsa! Ska se om det finns fler bra böcker om just 4-5 års trots och deras utveckling!

På eftermiddagen var jag och hämtade Mogge på jobbet och sedan i Ekängen för att hämta Tuwis för att sedan gasa vidare mot gamla Linköping för att ta bb-bild:)
Tyra gjorde såklart nr 2 i blöjan precis i början av fotograferingen men hon höll god min på all bilder iaf :) duktig tjej:) som tur va så tog det inte många minuter innan rotandet var klart!
Hoppas vi fick en bra bild, fick ju välja men man har ju så brått när man väljer men tror vi blev bra alla 4:a :)
Bilden kommer i både corren och Linköpings posten om ca 2-3 veckor. Så håll utsikt:)

Imorgon fredag äntligen:) Tuwis ska till dagis och dom ska spela upp en teater för resten av dagiset imorgon som dom övat på länge . Tuwis ska va ett lamm, gullungen:)
Och jag hämtat henne vid 13.30 då ska vi åka till och köpa en present till en kompis till tuwa som hon ska på kalas hos på söndag;) roligt för henne!
Ni skulle sett lyckan när hon fick inbjudan i brevlådan...
Sedan åker vi och hämta hem Mogge och på börjar fredagsmyset! Har övertalat Mogge att vi nu ska se dom nya Johan Falk filmerna som alla redan sett förutom vi.. Så det blir morgondagens filmrace... Hihi

Nehe ska snart amma Tyra igen så försöker hålla mina ögon öppna .. Hon brukar vakna på minuten 4h hoppas hon gör det me annars väcker ja henne för nu börjar ja bli trött :)

Hoppas ni haft en bra torsdag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0