Fredagen gick..

Pappa var och hämtade tuwis vid 14 tiden.. Då somnade Tyra straxt efter och jag vilade mina blå i ca 40 min innan jag skulle byta om och sätta på mig ett ansikte för att åka och hämta Mogge på jobbet och sedan åka och handla lite.
Även denna fredag var vi inte ensamma på maxi, konstigt ;) haha

Efter det när vi kom hem så kom Madde, Kim, Amelia och Hanna:)hur trevligt som helst!
Man har aldrig tråkigt med dessa msk kan ja lova ! Alltid mycket skratt!
Vi fick fina presenter till Tyra från Hanna, tack så jätte mycket:)

Det är väldigt tomt här hemma utan våran tuwis. Saknar henne massor..
Längtar tills hon kommer imorgon..
Nu ligger vi i sängen både Tyra och Mogge sover bara jag kvar!

Fyller ju som sagt år i veckan och fått lite förfrågningar vad jag önskar mig.. Vinglas t.ex och andra dricks glas från sagaform, presentkort på MIO lr EM då jag funnit prylar jag skulle vilja ha i vårt hem!
Hoppas nu haft en mysig fredag !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0