Storasyster ...

Tuwis är ju väldens bästa stora syster:)
Tröstar Tyra när hon är ledsen, söver henne. Är med och byter blöja hjälper till att klä på, badar henne!
Hon vill verkligen inte missa nått, lilla tyris är så omhändertagen av henne.. Man blir helt tårögd av att se henne och dom tillsammans... Syskon kärlek <3

Nu är vi på väg ut till ljungsbro och ska ta en promenad på kanalen, härligt.
Skit väder men men allt kan man ju inte få ;)
Så nu när vi åkte så klädde tuwis på Tyra nästan helt själv. I overallen... Duktig tjej:)

Nehe nu e vi framme:)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Ville bara fråga vart ni hittat napphållaren? :) Dem jag har hittat har så stor plast klämma. Men den där ser ut att vara liten :)

2012-11-06 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0