Tisdagen kom

 

Inatt har tuwis sovit hos oss, det blev varmt men mysigt för för det händer inte allt för ofta nu för tiden!

Imorse när klockan ringde vid 06.45 va man som ett lik kan ja lova.. Fick verkligen jobba hårt för att hålla ögonen öppna..
Väckte tuwa efter jag sminkat mig sp hon fick sova lite längre..
Lämnade Tuwis 15 min tidigare idag bara för att jag skulle till BVC vid 8.45 och har ju BVC i stan..

Idag blir lilla Tyra 6 veckor gammal, tiden bara rusar förbi.. Och vi njuter för fullt av henne.. Grattis våran fina älskling!

Just nu sitter jag och Tyra och tar ev kaffe på stan, ska gå en sväng och kika lite innan vi åker hemmåt och städning står på schemat!

Ha en bra tisdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0