Tyra

Idag är älskade Tyra 5 veckor!

Det händer saker varje dag i hennes utveckling!
Hon växer så det knakar!
Stl:56 i kläder är det som gäller nu vissa stl:50 funkar ännu..

Hon har jollrat lite smått i ca 2,5 vecka och senaste dagarna har det kommit mer och mer och hon tar i imellan åt när hon snackar..skrattat har hon gjort i ca 2,5 vecka me .. Nu skrattar hon väldigt mycket och visar tydligt om hon tycker något man gör är roligt eller ej..
Hon kan stå och rör ben och armar liksidigt nästan nu..
Ligga på mage och lyfta nacken är hon jätte duktig på.. Har gjort det mycket och redan på förlossningen reste hon nacken och alla blev förvånade.. Duktig tjej :)

Tiden går så fort, känns som man inte hinner njuta ordentligt.. Men ja försöker verkligen göra det för jag vet hur snabbt det går och sedan funderar man, tog ja tillvara på tiden?
Ja kan känna att jag inte gjorde det med tuwis inte dom första 2 månaderna och det saknar ja.. :/

Mina äskade prinsessor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0