Växer så det knakar

Idag har Tyra och jag vart i stan en sväng.
Vi lämnade tuwa på dagis vid kl:9 sedan gasade vi vidare.
Vi hann med en kaffe på espresso house innan vi skulle till BVC...
Länge sedan man drack en kaffe på stan, kan inte komma ihåg när senast.. Mycket gott var det...

Väl på BVC så var Tyra en glad bebis som hon 99% av tiden är. Och hon hade växt dådet knaka:)

Idag 3 veckor och 3 dagar gammal vägde och mätte hon:

Vikt:4510g
Längd: 56cm

Hon har växt 3 cm på 1 vecka ... Här går det undan...
Hon följer sin kurva precis som hon ska :)
Efter det blev det en sväng på stan och tog även en sväng på ikano innan vi hämtade tuwis på dagis.

I kväll är det fredags mys, tuwis har bestämmer mat och då blir det tacos...
Hoppas ni haft en mysig fredag..
Snart ska vi hoppa i bilen i gen och hämta Mogge på jobbet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0