Vilken smärta?

Vaknade av för ca 30 min sedan av rigäl smärta i magen..
Försökte inte tänka på den men den blev mer och mer intensiv, var tvungen att väcka Mogge:(
Tyra vakna oxå , känner hon vibbar från mig även att jag inte sa nått?

Det jobbiga är att jag kan inte urskilja vad det är för smärta? Är det crohns eller är det livmodern igen:(?
Blir samtidigt jäkligt rädd men samtidigt väldigt förbannad.. Varför kan man aldrig bara få må bra en längre period? Alltid ska det vara nått, blir så ledsen..

Sitter nu i soffan och har tagit två panodil ( förslår inte mycket) men får tyvärr inte ta starkare då jag ammar..
Hoppas på att dessa gör någon skillnad för jag behöver amma och sova...

Usch snälla smärta lägg dig och utveckla dig inte till något mer/annat snälla !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0