Vilken tråkig dag..

Idag har det vart en meningslösdag känns det som..
Vi har inte gjort nått, Tyra har haft en dålig dag om man säger så.
Lite magknip, miss nöjd och vet inte riktigt vad det har vart.. Hon har gråtit nästa hela dagen då hon vart vaken...
Jobbigt för henne och inte kunna medla sig som oss.. Men imellan gråt attackerna så har hon sovit gott..
Hon och jag somnade i soffan framför lejonkungen på fm. Tuwis satt och tittade och tyckte vi va jätte tråkiga.. Men mina ögon gick verkligen inte att hålla öppna..

Under dagen har vi även bokar kyrka för dop för Tyra. Blev den dagen vi hade tänkt, utan gudstjänst och inte med fler familjer! Lyckat!

Nu har vi precis slängt i oss middag och soffan kallar...
Stora sessan ska hoppa i badet med pappa..

Hoppas ni haft en roligare dag än oss men Imorrn ska tuwis till dagis så får se vad jag och tyris hittar på...

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0