30 års fest..

Vad jag har skrattat och haft roligt..

Igår var vi ju på dannes 30 års fest det var maskerad men jag var inte utklädd Mogge vet jag inte riktigt vad han var... Nån rock kille lr liknande... Med Tona mössa ;)
Vi kom dit vid 17 tillsammans med Annie och freddy, Annie var inte heller utklädd men freddy va hårdrockare/ nått ;)
Alla hade verkligen gått in för det att klä ut sig, så himla skoj...:)

Vi åt mat, lekte lek, fika, skratta och hade skit skoj.. Och klockan gick helt plötsligt var hon 22 och vi skulle ju vidare ut och fira 10 års dagen men det blev inget :(.
Mogge va kalas full .. Fyy farao, nykter med en full Karl är inget roligt alls.. Speciellt inte med min.. Han har legat i badkaret hela natten och jag sprungit upp och ner nervös som man är och hoppats på att han INTE ska drunkna...
Usch !!! Nää va nykter bland fulla msk är jobbigt ibland.. Men men skoj hade jag kan ja lova.. Haha

Nehe äta lite frulle och sedan gasa för att hämta hem snutta, så som jag saknar henne <3

Bilder på mig och Annie igår, det skiljer 4 veckor på oss och våra graviditeter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0