4 september 2012

För ett år sedan var jag och Mogge på Kreta och vår underbara bröllop resa hade börjat... En resa som verkligen blev som vi ville, en resa som var full av kärlek....en resa som betyder massor för oss... Tänk att det redan gått ett helt år, vad fort tiden går!

 

 

 

 

 




Tisdag idag som sagt, skit väder :( inget roligt! Tuwis är på dagis. Mogge jobbar och vad göf jag, inget för tillfället men ska väl snart sätta igång med alla måsten här hemma..
Igår när jag var och handla så köpte jag blöjor, så små och söta dom e och dom kommer troligtvis ändå vara förstora. Tuwis hjälpte så gärna till att göra iordning med blöjorna igår, så stolt stora syster:)

Ville oxå påminna mina nära och kära om mitt inredningsparty!!!
Den 20/9... Hör av er så berättar jag tid och plats!
Företaget som kommer heter: Zelected By House... http://www.zbh.se">www.zbh.se gå in och kika!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0