Enorm smärta

Snälla älskade barn, kom nu!

Har sådan enorm smärta i mitt bäcken så det är sjukt..
Från magen och neråt känner jag mig helt förstörd.. Smärtan är nått otroligt!

Jag kommer inte upp ur soffan knappt, vända mig i sängen är en plåga.. Usch !!! Hatar det här!
Antar att det inte går över så fort snuttan är född men förhoppningsvis lite bättre och sedan bättre för varje dag!

Usch denna spricka, denna foglossning är en mardröm :(

* tråkigt inlägg men var tvungen att skriva av mig smärtan lite*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade likadant med min minsta å så fort han va född så va smärtan borta.
Jag hade precis som dig att jag inte kom upp ur soffan sängen å vända på sig.
Hoppas vänta är över för er snart så att du slipper smärtan.

2012-09-18 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0