Fredag hela dagen lång :)

Yes, äntligen fredag;)

Älskar verkligen fredagar, denna vecka har dock bara sprungit förbi.. Skönt, gör inget ;)

Vagnen skulle ju ha kommit denna vecka men det har den inte gjort Iof är ju dagen bara börjat men tror den är försenad:( vi som är så nyfikna och spända på den:) speciellt jag...

BB-väskan är färdig packad tror jag om jag inte glömt nått, ska man ha med sig blöjor? Har glömt bort helt sedan sist:S minnet bra men kort!

Idag vid lunch så kommer fina jobbkompisen Pernilla på besök:) ska bli skoj och träffa henne. Vi ska laga lunch och bas umgås så himla trevligt:)
Efter det hämtas tuwis på dagis och sedan åka och hämta mannen i mitt liv på jobbet för att sedan köra hem dom och jag åker till Favvis faster Madde för fredags mys..
Så ikväll är det far och dotter kväll här hemma, behöver dom! Och lite egen tid för mig:)

Nehe slänga i mig frulleb och sedan plocka lite och bädda sängarna innan Pernilla kommer:)

Ha en toppen fredag;

Bild på mig och Favvis faster på bröllopet... Sjunger som vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Man får blöjor på BB vet inte hur många men det räckte när vi låg där en natt iallafall och fanns kvar när vi åkte hem. Det som inte finns är våtservetter. Kram och lycka till när det är dags:)

2012-09-14 @ 18:44:48
URL: http://charlottelilja.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag har packat ner ett paket blöjor. Man vet aldrig!

2012-09-17 @ 09:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0